Saturday, October 5, 2013

Snapshot in Nicolosi


Hi darlings,
It's been a long time as always! I have been traveling a lot this summer, and often I didn't have wi-fi access! I missed my blog..missed everything! Here's one tiny snapshot of one night in Nicolosi, Sicily.
I'll tell you more about my trips in the days to come! :)
Have a great weekend! :)

Hi darlings,
è passato un po' di tempo dall'ultima volta che ho scritto sul mio blog! Ho viaggiato a lungo quest'estate e spesso non ho avuto la connessione wi-fi! Mi mancava il mio blog... mi è mancato tutto! Ecco qui un piccolo scatto di una sera a Nicolosi in Sicilia. 
Vi dirò di più sui miei viaggi nei giorni a venire! :)
Vi auguro un bellissimo wekend! :) 

Love, 

Val.


4 comments :

  1. nice!!

    http://thatshywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. Non ci credo.. Nicolosi? Ci andavo spesso anche io, ho parenti lì..! Un bacio;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Davvero?? è un bellissimo paesino!! mi è piaciuto un sacco :)

      Delete

Hi! Thanks for dropping by and for you lovely comment! Please let me know if you are following me so I can follow back.
Kisses
Val!